ENGLISH
  Güncelleme: 22/02/2021

“Ortak Geleceğimiz” Dijital İletişim Kampanyası

Avrupa Birliği Başkanlığı Tüm Bakanlıklarımız ve AB fonlarından faydalanan kuruluşlarımızın desteği ile Türkiye-AB Mali İşbirliğini tanıtan bir dijital iletişim kampanyası düzenliyor.

Avrupa Birliği Başkanlığı tarafından Türkiye’de yürütülen Avrupa Birliği Projelerinin kazanımlarını anlatmak amacıyla 22-26 Şubat tarihleri arasında “Ortak Geleceğimiz” ana temasıyla düzenlenen dijital iletişim kampanyasının başlangıç töreni 22 Şubat 2021 Pazartesi günü saat 14.30’da Avrupa Birliği Başkanlığı’nda gerçekleştirilecek.

Dışişleri Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Faruk Kaymakcı’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilecek kampanyanın başlangıç törenine, AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Büyükelçi Nikolaus Meyer-Landrut ve AB Başkanlığı Mali İşbirliği ve Proje Uygulama Genel Müdürü Bülent Özcan katılacak.

Tüm Bakanlıklarımız ve Birçok Sivil Toplum Kuruluşu Kampanyaya Destek Veriyor

Avrupa Birliği katılım öncesi mali yardımları (IPA I ve IPA II dönemi) kapsamında yürütülen projelerin hayata ve insana dokunan sonuçlarını anlatacak dijital iletişim kampanyası boyunca bu fonlarla gerçekleştirilen projelerin gündelik hayatımıza yansımalarını anlatan kampanya videosunun yanı sıra birçok başarılı projenin yürütüldüğü 11 sektör ve Birlik Programlarını tanıtan videolar da paylaşılacak.

Bakan Yardımcısı Kaymakcı, AB projeleri yürüten tüm kurum ve kuruluşların katılımı açısından ilk olma özelliği taşıyan “Ortak Geleceğimiz” dijital iletişim kampanyası kapsamında yaptığı değerlendirmede;

“2002-2020 yılları arasında ülkemiz Türkiye-AB Mali İşbirliği kapsamında toplam 9,2 milyar Avro IPA fonu kullandı. 2020 yılında ise tahsis edilen fonlarda yüzde 99,2’lik kullandırma oranıyla Türkiye-AB Mali İşbirliği tarihinde bir rekor kırıldı. Kullanılan tüm bu fonlarla

çevreden sağlığa, çalışma hayatından eğitime, ulaştırmadan tarıma kadar birçok alanda yürütülen yüzlerce başarılı proje ile ortak geleceğimize katkıda bulunuldu. Kampanyaya katılan tüm Bakanlıklarımıza, kurumlarımıza ve destek veren bütün sivil toplum kuruluşlarımıza bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum” ifadelerine yer verdi.

Kampanyanın Ana Teması #OrtakGelecegimiz

Ortak Geleceğimiz İletişim Kampanyası AB Türkiye Delegasyonu’nun yanı sıra bakanlıklarımız ve AB fonlarından yararlanan kamu kurum ve kuruluşları ile çok sayıda sivil toplum kuruluşunun katılımı ile gerçekleşiyor. Kampanya boyunca hem AB Başkanlığı’nın hem de hibe faydalanıcısı kurumların sosyal medya hesaplarından #OrtakGelecegimiz etiketi ile yapılacak paylaşımlarla Türkiye-AB Mali İşbirliği kapsamında elde edilen kazanımlar öne çıkartılacak.

2002’den Bugüne 9,2 milyar Avro Hibe

Türkiye, AB’ye aday ülke statüsü kazandığı 1999’dan bu yana yapısal reformlarla gelişimini sürdürürken 2002 yılından bu yana devam eden katılım süreci boyunca aldığı 9,2 milyar Avro hibeyle ortak bir geleceğe yatırım yapan yüzlerce projeyi hayata geçirdi.

Kampanya ile ayrıca IPA III döneminin hazırlık çalışmalarının devam ettiği bu günlerde daha önce gerçekleştirilen projelerin tanıtımının yanı sıra bundan sonra da Avrupa Birliği projelerine yönelik güçlü bir kurumsal sahiplik hedefleniyor.

Ortak Geleceğimiz Dijital İletişim Kampanyası için tıklayınız.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

 



Güncelleme: 22/02/2021 / Hit: 427